پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226864
ستاره ليگ برتر: به راحتي از پرسپوليس جدا نمي‌شوم
تاریخ انتشار : 1395/08/09 16:06:57
نمایش : 1182
وحيد اميري در واکنش به اين سوال که در صورت موفقيت تيم ملي در جام جهاني و پيشنهاد تيم هاي خارجي چه تصميمي خواهند گرفت گفت:يک پيشنهاد بايد اينقدر خوب باشد که بازيکن را وسوسه کند تا بتواند از اين تيم و هوادار دل بکند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، وحيد اميري که به عنوان يکي از ستاره هاي ليگ برتر به جمع پرسپوليس اضافه شده، در ديدار برابر نفت آبادان و در نيمه اول به دليل مصدوميت مجبور به ترک زمين شد. او که با مصدوميت همسترينگ مواجه شده است، احتمالا ديدار آينده تيم ملي را از دست دهد. اميري با حضور در استوديوي برنامه سرخابي به سوالاتي در خصوص شرايط خود پاسخ داد که در ادامه مي‌خوانيد.

 

اميري در ابتدا با عنوان اينکه پرسپوليسي بوده و براي رسيدن به پيراهن اين تيم تلاش کرده، گفت: پيش از حضورم در اين تيم دوست داشتم پرسپوليس در بازي هايش پيروز شود. اما وقتي وارد ليگ برتر شدم براي موفقيت خودم تلاش کردم. از وقتي هم که وارد پرسپوليس شدم تمام وجودم را وقف اين تيم کردم.

 

او در خصوص اينکه آيا از ابتدا پرسپوليسي بوده يا خير گفت: نفر چندمي هستيد که اين سوال را از من مي پرسيد از زماني که آمدم ليگ برتر، قبل از آن طرفدار پرسپوليس بودم. اما وقتي که صاحب تيمي در ليگ برتر مي شوي خودت صاحب هويت مي شوي. اما قلبا پرسپوليسي بودم و خوشحالم که اکنون در خدمت اين تيم هستم.

 

اميري پيشينه علاقمندي اش به پرسپوليس را از زمان حضور اسطوره هايي مثل کريمي، دايي و باقري عنوان کرد و گفت: از زماني که آقاي دايي، کريم باقري و علي کريمي در اين تيم بازي مي کردند و سرمايه تيم ملي کشورمان نيز بودند عاشق پرسپوليس بودم.

 

اميري در خصوص مصدوميتش در ديدار برابر نفت نيز گفت: مصدوميتم جدي است و عضله همسترينگ ام است. اگر مصدوميتم جدي نباشد مي توانم بازي کنم.

 

او در واکنش به اين سوال که در صورت موفقيت تيم ملي در جام جهاني و پيشنهاد تيم هاي خارجي چه تصميمي خواهند گرفت گفت: زماني که قراردادم با پرسپوليس را بسته بودم قراردادم دوساله بود و باشگاه فکر همه جا را کرده بود. من مطمئن بودم و شناخت خوبي از مسوولان باشگاه به دست آورده بودم و مي دانستم هر وقت بحث منافع باشگاه شود به من کمک خواهند کرد. آقاي طاهري نيز اعلام کردند به فکر منافع و پيشرفت بازيکن هستند. به نظرم يک پيشنهاد بايد اينقدر خوب باشد که بازيکن را وسوسه کند تا بتواند از اين تيم و هوادار دل بکند.

 

اميري برخلاف ديگر همتايان خود هنوز وارد دنياي مجازي نشده و در پاسخ به اين سوال که آيا صفحات شخصي در فضاي مجازي دارد يا خير گفت:اصلا اهل فضاي مجازي نيستم و از آن خوشم نمي آيد.

 

وي با تمجيد از هواداران تيمش، حمايت آنها را در کسب نتيجه مثبت ارزيابي کرد: خدا را شکر هواداران ما درک مي کنند شرايط تيم را و اگر حمايت هواداران ما نبود نمي توانستيم به اين نتيجه و پيروزي برسيم.

 

اميري در پاسخ به اين سوال که نظرش در خصوص دوري از فوتبال چيست گفت: از فوتبال خسته نمي شوم، اين شور و شوقي که هواداران به ما مي دهند و توجهي که به ما دارند براي ما انگيزه است و خودم تلاش مي کنم تا انتظارات آن را برطرف کنم.

 

تراکتورسازي به عنوان جدي ترين رقيب پرسپوليس، شرايط سختي را براي سرخ هاي تهراني در صدر ايجاد کرده است. اميري در خصوص رويارويي آتي اين دو تيم که نقش زيادي در قهرماني خواهد داشت گفت: خيلي به بازي فکر مي کنم، هميشه يکي از آرزوهايم اين است که خواب آرامي داشته باشم. اما از آن دسته بازيکناني هستم که خواب آرامي ندارم. به نظرم نمي توان از الان به اين فکر کرد که تراکتور رقيب اصلي ماست و تازه ابتداي ليگ است. تمام تيم ها با برنامه ريزي خاصي به ليگ مي آيند و هر کدام به دنبال هدفي هستند. تيم هايي پنهاني و به صورت چراغ خاموش اهداف خود را دنبال مي کنند و اين تجربه را در نفت تهران داشتم. تراکتور البته با جديت ديدارها را آغاز کرده و ما براي تک تک بازي ها ارزش و احترام قائل هستيم و شرايط تيمي و باشگاهي است که شايد برخي تيم ها در انتهاي جدول حضور داشته باشد. ما هميشه با تيم استقلال کري داشتيم و هميشه به دنبال اين خواهيم بود که اختلاف امتيازي را بيشتر کنيم و در نهايت نيز به قهرماني برسيم.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html